12 Aralık 2011 Pazartesi

Turkler ve Lamalar Akraba mi?


Tum Insanoglu ve Moli Baliginin ayni kromozom sayisina sahip olmasi,
Tum Insanoglu ve Maymun genomunun %99 benzemesi,
Insanin hareketlerini gerceklestirmeden once dusunen ya da dusunebilen bir yapisi olmasi gibi Homosapien'lere ozgu genel gecer kurallar ulkemiz insaninin dunyanin geri kalani ile ayni genlere sahip olmadigi gercegini degistirmez!
Bilimadamlari uzun yillar suren cesitli calismalar sonucu Insan genine dair cok cesitli sonuclara ulasmis olsalar da henuz hicbirisi benim uzun zamandir gozlemledigim enteresan genetik benzerlige dair bir ipucu bulamadi.
Hani surekli yeni savlarla Turk nesline dair yeni koklere ulasiyoruz ya; Kizilderililer Turk mu? Meksika'da Mayak Tepek varmis, Meksikalilar Turk mu falan seklinde.
Ben cok daha onemli bir canli neslinin Turklerle akraba oldugu bilgisinin dogru oldugu sonucuna varmak uzereyim.
Cok arastirmaci bir kisiligim oldugu ya da genetik bilime olan derin sevginin etkisiyle ulasmadim bu bilgiye.
Herhangi bir bilim adaminin bol miktarda yayanin izlenebilecegi bir noktaya oturup bir sure icin gelen geceni izlemesi bu sonuca varmasi icin yeterli olacakti ama belli ki yapmamislar simdiye dek.
Iddia ediyorum, Turk insani ve Lama'lar arasinda ciddi bir genetik benzerlik var.
Kim yok derse onu bir sure Besiktas civarinda yerlere bakarak yurumeye, santimetrekareye dusen tukurukleri saymaya davet ediyorum.
Lama aslinda Turk'tur, sonradan evrimleserek muhtemel degisimlere ugramistir ya da tam tersi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.