Eski adiyla; World Wildlife Fund.
Yeni adiyla; World Wide Fund for Nature.
Biz dunyayilar icin bizim koruyamadigimiz dogamizi korumak ve bizlerde farkindalik yaratmak icin var gucuyle calisan, kar amaci gutmeyen bir sivil toplum kurulusu.
Oyle basarili reklamlar yapiyorlar ki bu reklamlar bazen sansasyonel olarak bile adlandirilabiliyor.
Asagida eklenen 'servis tabagindaki bebek' konulu fotograf etiklik acisindan hala tartisilmakta.
Sahsen ben bebegin farkindalik yaratmak acisindan verilebilecek en basarili mesaji tasidigini dusunuyorum. Insanlarin en degerli varliklari olan cocuklarini konu ederek gelecegimizin fazla tuketim yoluyla yok edildigi mesaji veriliyor. Hem de en ibret verici sekilde.
Gordugum en etkileyici reklamlardan bir tanesi.
Etkilendim.
Consuming the Earth is Consuming Our Future.
Imagine this is yours.
You Can Help
Stop Global Warming
You Can Help
Stop Global Warming
Save or Don't Save
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.